Regenerowane części samochodowe bezpośrednio ze źródła
search basket 0

0 zł

Nie masz żadnych produktów w koszyku

Turbosprężarka IHI IS38 SEAT LEON 2.0 Cupra 206kW

Dla pojazdów: AUDI SEAT SKODA VW
IHI

Turbosprężarka IHI IS38 SEAT LEON 2.0 Cupra 206kW

Uszczelki GRATIS Uszczelki GRATIS
Dla pojazdów: AUDI SEAT SKODA VW
W pełni Turbosprężarka IHI IS38 SEAT LEON 2.0 Cupra 206kW z raportem kalibracji o 100% funkcjonalności. Uszkodzone i nienadające się do użytku ... Zobacz więcej >

Brak na stanie

Razem 3 082 zł brutto
Uzyskaj zniżkę do 7 % z programem GENIUS info
deposit
Do Twojego koszyka zostanie dodana kaucja za zwrot starej części w wysokości 761 zł info

Zastosowanie w innych pojazdach

vw
AUDI
vw
SEAT

Parametry

Gwarancja
24 miesiące
Gwarancja
Producent
IHI
Producent
Kod produktu
003-002-004393R
Kod produktu
EAN
8595706549707
EAN
Akcesoria
Uszczelka
Akcesoria

Wysłane do ERP

pdf
Instrukcja instalacji Turbosprężarki
download
pdf
Warunki akceptacji starych części dla Turbosprężarki
download

Numery zamienne

003002004391N 06K145702H 06K145702HV 06K145702HX 06K145702J 06K145702JV 06K145702JX 06K145702M 06K145702MV 06K145702MX 06K145702N 06K145702NV 06K145702NX 06K145722A 06K145722AV 06K145722AX 06K145722D 06K145722H 06K145722HKT 06K145722HV 06K145722HX 06K145722P 06K145722PV 06K145722PX 06K145722T 06K145722TV 06K145722TX 06K145725S 06K145874A 06K145874F 06K145874FV 06K145874FX 06K145874N 06K145874NV 06K145874NX 9VA04 F51CEGSR023 T918020

Opis produktu

Oryginalne zregenerowane turbo IHI IS38 z raportem kalibracji o 100% funkcjonalności. Uszkodzone i zużyte części turbiny zostały zastąpione nowymi oryginalnymi częściami, funkcjonalne, oryginalne elementy zostały wypiaskowane. Turbosprężarka ma po montażu prawidłowo wyregulowane sterowanie podciśnieniowe lub elektroniczne. Do turbosprężarki jest dołączona procedura montażu, dzięki, której można uniknąć ponownego uszkodzenia zregenerowanej turbosprężarki.


  1. oryginalna turbosprężarka po regeneracji
  2. nowe oryginalne elementy wewnętrzne
  3. 2 lata gwarancji
  4. długa żywotność
  5. raport z testu przeprowadzonego przez certyfikowaną stację CIMAT
  6. dynamicznie wyważony
  7. skalibrowane sterowanie
  8. nowe łożyska
  9. optymalne ciśnienie napełniania






Najczęstsze uszkodzenia turbosprężarek są powodowane przez środowisko zewnętrzne.


  1. Słabe lub niewystarczające smarowanie.
  2. Wniknięcie ciał obcych.
  3. Przegrzanie turbosprężarki spowodowane wysoką temperaturą w układzie wydechowym.
  4. Natychmiastowe wyłączenie pojazdu po pracy w trybie wysokiej mocy (zwłaszcza podczas jazdy po autostradzie).

Ważne jest, aby sprawdzić i wyeliminować możliwe przyczyny związane z uszkodzeniem turbosprężarki przed zainstalowaniem regenerowanej turbosprężarki, aby zapobiec ponownemu uszkodzeniu nowo zainstalowanej części. Turbosprężarki są niezawodne, mniej niż 1% turbosprężarek ulega awarii z powodu wady samej turbosprężarki.



Jak regenerujemy turbosprężarki?

Etapy regeneracji:





Ocena stanu technicznego


Wstępna ocena stanu technicznego turbosprężarki, w tym sprawdzenie poszczególnych elementów mechanicznych i obecności oleju po stronie wlotowej i wylotowej.
Kolejnym krokiem jest sprawdzenie wyważenia części obrotowej turbosprężarki oraz funkcjonalności regulacji ciśnienia doładowania (mechanicznej i elektronicznej).




Demontaż i przygotowanie części do regeneracji


Demontaż turbosprężarki służy do oceny stanu wszystkich poszczególnych podzespołów. Jeśli są uszkodzone, są zastępowane nowymi oryginalnymi częściami. Oryginalne komponenty, które są w pełni funkcjonalne są
starannie piaskowane.




Dynamiczne wyważanie układu wirującego


Dynamiczne wyważanie układu wirującego turbosprężarki (luzy osiowe i promieniowe) oraz sprawdzenie szczelności środka. Cały proces przeprowadzany jest w autoryzowanej stacji Schenck, która symuluje warunki panujące w silniku spalinowym. Wszystkie wartości są nastawiane zgodnie z zaleceniami producenta i spełniają jego normy. Wynikiem testów dynamicznych jest raport z kalibracji, który potwierdza 100% sprawność urządzenia.






Montaż turbosprężarki


Ostatnim etapem jest montaż całej turbosprężarki i ustawienie podciśnienia lub elektronicznego sterowania.






Cały proces regeneracji turbosprężarki zostanie przeprowadzony przez wyszkolony zespół profesjonalistów w tej dziedzinie.


W ramach pakietu dostarczymy BEZPŁATNĄ ogólną procedurę montażu, która pomoże zapobiec ponownemu uszkodzeniu regenerowanej turbosprężarki. U nas klient otrzymuje 24-miesięczną gwarancję na cały produkt, a nie na regenerowany element.


„ Regenerowana turbosprężarka różni się od nowej jedną rzeczą - ceną. “




5

star star star star star
5 star
3 x
4 star
0 x
3 star
0 x
2 star
0 x
1 star
0 x

Recenzja (3)

star star star star star

Dawid Rospędowski 16.12.2023

W Polsce do następnego dnia. Szybko i bezpłatnie

star star star star star

Patryk Gebauer 13.09.2023

Absolutna satysfakcja ...

star star star star star

Marcin Makowski 10.09.2023

Super cena, wszystko działa

Porady (0)

Nie mamy jeszcze żadnych pytań dotyczących tego produktu

Możesz napisać pytanie dotyczące produktu tutaj

Numery silnika

CJXA CJXB CJXC CJXE CJXF CJXG CJXH DJHA DNUC