Regenerowane części samochodowe bezpośrednio ze źródła
search basket 0

0 zł

Nie masz żadnych produktów w koszyku

Turbosprężarka GARRETT 806291-5001S CITROËN C4 Hatchback 1.6 HDi 80kW

Dla pojazdów: CITROËN FORD MAZDA MINI PEUGEOT VOLVO
GARRETT
information Ostatnia sztuka w magazynie gotowa do wysyłki!

Turbosprężarka GARRETT 806291-5001S CITROËN C4 Hatchback 1.6 HDi 80kW

Uszczelki GRATIS Uszczelki GRATIS
Dla pojazdów: CITROËN FORD MAZDA MINI PEUGEOT VOLVO
W pełni Turbosprężarka GARRETT 806291-5001S CITROËN C4 Hatchback 1.6 HDi 80kW z raportem kalibracji o 100% funkcjonalności. Uszkodzone i ... Zobacz więcej >

W magazynie. Wyślemy 9. 9. 2024

Razem 1 635 zł brutto
Uzyskaj zniżkę do 7 % z programem GENIUS info
deposit
Do Twojego koszyka zostanie dodana kaucja za zwrot starej części w wysokości 253 zł info

Zastosowanie w innych pojazdach

vw
CITROËN

Parametry

Gwarancja
24 miesiące
Gwarancja
Producent
GARRETT
Producent
Kod produktu
003-002-001047R
Kod produktu
EAN
8595706546294
EAN
Akcesoria
Uszczelka
Akcesoria

Wysłane do ERP

pdf
Instrukcja instalacji Turbosprężarki
download
pdf
Warunki akceptacji starych części dla Turbosprężarki
download

Numery zamienne

003001001013R 003002001439R 0375N1 0375N9 0375P7 0375P8 1685819 17212470 1945757 2008127 2254339 31319528 31836499 36001457 36010147 784011 7840110004 7840110005 7840115 7840115005 7840115005S 806291 8062910001 8062910002 8062910003 8062911 8062912 8062913 8062915001 8062915001S 8062915002 8062915002S 8062915003 8062915003S 8062919003S 9660493580 9663199080 96812068006 9686120680 968612068005 968612068006 96861206805 968612E11 AV6Q6K682AA AV6Q6K682AB REAV6J6K682AA RMAV6Q6K682AA T915703BL Y65013700

Opis produktu

Oryginalne zregenerowane turbo GARRETT 806291-5001S z raportem kalibracji o 100% funkcjonalności. Uszkodzone i zużyte części turbiny zostały zastąpione nowymi oryginalnymi częściami, funkcjonalne, oryginalne elementy zostały wypiaskowane. Turbosprężarka ma po montażu prawidłowo wyregulowane sterowanie podciśnieniowe lub elektroniczne. Do turbosprężarki jest dołączona procedura montażu, dzięki, której można uniknąć ponownego uszkodzenia zregenerowanej turbosprężarki.


  1. oryginalna turbosprężarka po regeneracji
  2. nowe oryginalne elementy wewnętrzne
  3. 2 lata gwarancji
  4. długa żywotność
  5. raport z testu przeprowadzonego przez certyfikowaną stację CIMAT
  6. dynamicznie wyważony
  7. skalibrowane sterowanie
  8. nowe łożyska
  9. optymalne ciśnienie napełniania






Najczęstsze uszkodzenia turbosprężarek są powodowane przez środowisko zewnętrzne.


  1. Słabe lub niewystarczające smarowanie.
  2. Wniknięcie ciał obcych.
  3. Przegrzanie turbosprężarki spowodowane wysoką temperaturą w układzie wydechowym.
  4. Natychmiastowe wyłączenie pojazdu po pracy w trybie wysokiej mocy (zwłaszcza podczas jazdy po autostradzie).

Ważne jest, aby sprawdzić i wyeliminować możliwe przyczyny związane z uszkodzeniem turbosprężarki przed zainstalowaniem regenerowanej turbosprężarki, aby zapobiec ponownemu uszkodzeniu nowo zainstalowanej części. Turbosprężarki są niezawodne, mniej niż 1% turbosprężarek ulega awarii z powodu wady samej turbosprężarki.



Jak regenerujemy turbosprężarki?

Etapy regeneracji:





Ocena stanu technicznego


Wstępna ocena stanu technicznego turbosprężarki, w tym sprawdzenie poszczególnych elementów mechanicznych i obecności oleju po stronie wlotowej i wylotowej.
Kolejnym krokiem jest sprawdzenie wyważenia części obrotowej turbosprężarki oraz funkcjonalności regulacji ciśnienia doładowania (mechanicznej i elektronicznej).




Demontaż i przygotowanie części do regeneracji


Demontaż turbosprężarki służy do oceny stanu wszystkich poszczególnych podzespołów. Jeśli są uszkodzone, są zastępowane nowymi oryginalnymi częściami. Oryginalne komponenty, które są w pełni funkcjonalne są
starannie piaskowane.




Dynamiczne wyważanie układu wirującego


Dynamiczne wyważanie układu wirującego turbosprężarki (luzy osiowe i promieniowe) oraz sprawdzenie szczelności środka. Cały proces przeprowadzany jest w autoryzowanej stacji Schenck, która symuluje warunki panujące w silniku spalinowym. Wszystkie wartości są nastawiane zgodnie z zaleceniami producenta i spełniają jego normy. Wynikiem testów dynamicznych jest raport z kalibracji, który potwierdza 100% sprawność urządzenia.






Montaż turbosprężarki


Ostatnim etapem jest montaż całej turbosprężarki i ustawienie podciśnienia lub elektronicznego sterowania.






Cały proces regeneracji turbosprężarki zostanie przeprowadzony przez wyszkolony zespół profesjonalistów w tej dziedzinie.


W ramach pakietu dostarczymy BEZPŁATNĄ ogólną procedurę montażu, która pomoże zapobiec ponownemu uszkodzeniu regenerowanej turbosprężarki. U nas klient otrzymuje 24-miesięczną gwarancję na cały produkt, a nie na regenerowany element.


„ Regenerowana turbosprężarka różni się od nowej jedną rzeczą - ceną. “




5

star star star star star
5 star
3 x
4 star
0 x
3 star
0 x
2 star
0 x
1 star
0 x

Recenzja (3)

star star star star star

Dawid Rospędowski 16.12.2023

W Polsce do następnego dnia. Szybko i bezpłatnie

star star star star star

Patryk Gebauer 13.09.2023

Absolutna satysfakcja ...

star star star star star

Marcin Makowski 10.09.2023

Super cena, wszystko działa

Porady (0)

Nie mamy jeszcze żadnych pytań dotyczących tego produktu

Możesz napisać pytanie dotyczące produktu tutaj

Numery silnika

5FV (EP6CDT) 9HC (DV6C) 9HD (DV6C) 9HD (DV6CTED) 9HJ (DV6DTEDM) 9HL (DV6C) 9HP (DV6DTED) 9HR (DV6C) 9HS (DV6TED4BU) 9HV (DV6TED4B) 9HV (DV6TED4BU) 9HX (DV6ATED4) 9HX (DV6AUTED4) 9HY (DV6TED4) 9HZ (DV6TED4) BHX (DV6FC) BHZ (DV6FC) D 4162 T D 4164 T G8DA G8DB G8DC G8DD G8DE G8DF GPDA GPDB GPDC HHDA HHDB HHJA HHJB HHJC HHJD HHJE HHJF MTDA T1BA T1BB T1BC T1DA T1DB T1GA T1WA T1WB T3DA T3DB TZGA TZGB UBGA UBJA W16 D16 XVGA XVGB XVGC Y601 Y642 Y650 Y655 Y6Y1