Regenerowane części samochodowe bezpośrednio ze źródła
search basket 0

0 zł

Nie masz żadnych produktów w koszyku

Turbosprężarka BORGWARNER 54389700018 OPEL VIVARO B Box 1.6 CDTI 66kW

Dla pojazdów: FIAT MERCEDES-BENZ NISSAN OPEL RENAULT
BORGWARNER
information Ostatnia sztuka w magazynie gotowa do wysyłki!

Turbosprężarka BORGWARNER 54389700018 OPEL VIVARO B Box 1.6 CDTI 66kW

Uszczelki GRATIS Uszczelki GRATIS
Dla pojazdów: FIAT MERCEDES-BENZ NISSAN OPEL RENAULT
W pełni Turbosprężarka BORGWARNER 54389700018 OPEL VIVARO B Box 1.6 CDTI 66kW z raportem kalibracji o 100% funkcjonalności. Uszkodzone i ... Zobacz więcej >

W magazynie. Wyślemy 23. 9. 2024

Razem 1 635 zł brutto
Uzyskaj zniżkę do 7 % z programem GENIUS info
deposit
Do Twojego koszyka zostanie dodana kaucja za zwrot starej części w wysokości 338 zł info

Zastosowanie w innych pojazdach

vw
FIAT
vw
OPEL

Parametry

Gwarancja
24 miesiące
Gwarancja
Producent
BORGWARNER
Producent
Kod produktu
003-001-004362R
Kod produktu
EAN
8595706523370
EAN
Akcesoria
Uszczelka
Akcesoria

Wysłane do ERP

pdf
Instrukcja instalacji Turbosprężarki
download
pdf
Warunki akceptacji starych części dla Turbosprężarki
download

Numery zamienne

0006000616730 0006000620342 0006000620411 1441100Q4H 1441100Q4H1 144110219R 144110972R 144111292R 144111360R 144114822R 144115874R 144116575R 144117969R 144118607R 144119252R 4063984016548 4423118 54389700005 54389700019 54389710005 54389710019 54389800005 54389810005 54389880005 54389880019 54389900005 54389910005 54389980005 6000616730 6000620342 6000620411 6220900400 622090040080 6220900500 622090050080 71797259 8201067824 95517933 95521394 95524764 95524765 95525495 95528438 95599886 A6220900400 A622090040080 A6220900500 A622090050080 BV380005 H820067824 H8201067824 KP380005

Opis produktu

Oryginalne zregenerowane turbo BORGWARNER 54389700018 z raportem kalibracji o 100% funkcjonalności. Uszkodzone i zużyte części turbiny zostały zastąpione nowymi oryginalnymi częściami, funkcjonalne, oryginalne elementy zostały wypiaskowane. Turbosprężarka ma po montażu prawidłowo wyregulowane sterowanie podciśnieniowe lub elektroniczne. Do turbosprężarki jest dołączona procedura montażu, dzięki, której można uniknąć ponownego uszkodzenia zregenerowanej turbosprężarki.


  1. oryginalna turbosprężarka po regeneracji
  2. nowe oryginalne elementy wewnętrzne
  3. 2 lata gwarancji
  4. długa żywotność
  5. raport z testu przeprowadzonego przez certyfikowaną stację CIMAT
  6. dynamicznie wyważony
  7. skalibrowane sterowanie
  8. nowe łożyska
  9. optymalne ciśnienie napełniania






Najczęstsze uszkodzenia turbosprężarek są powodowane przez środowisko zewnętrzne.


  1. Słabe lub niewystarczające smarowanie.
  2. Wniknięcie ciał obcych.
  3. Przegrzanie turbosprężarki spowodowane wysoką temperaturą w układzie wydechowym.
  4. Natychmiastowe wyłączenie pojazdu po pracy w trybie wysokiej mocy (zwłaszcza podczas jazdy po autostradzie).

Ważne jest, aby sprawdzić i wyeliminować możliwe przyczyny związane z uszkodzeniem turbosprężarki przed zainstalowaniem regenerowanej turbosprężarki, aby zapobiec ponownemu uszkodzeniu nowo zainstalowanej części. Turbosprężarki są niezawodne, mniej niż 1% turbosprężarek ulega awarii z powodu wady samej turbosprężarki.



Jak regenerujemy turbosprężarki?

Etapy regeneracji:





Ocena stanu technicznego


Wstępna ocena stanu technicznego turbosprężarki, w tym sprawdzenie poszczególnych elementów mechanicznych i obecności oleju po stronie wlotowej i wylotowej.
Kolejnym krokiem jest sprawdzenie wyważenia części obrotowej turbosprężarki oraz funkcjonalności regulacji ciśnienia doładowania (mechanicznej i elektronicznej).




Demontaż i przygotowanie części do regeneracji


Demontaż turbosprężarki służy do oceny stanu wszystkich poszczególnych podzespołów. Jeśli są uszkodzone, są zastępowane nowymi oryginalnymi częściami. Oryginalne komponenty, które są w pełni funkcjonalne są
starannie piaskowane.




Dynamiczne wyważanie układu wirującego


Dynamiczne wyważanie układu wirującego turbosprężarki (luzy osiowe i promieniowe) oraz sprawdzenie szczelności środka. Cały proces przeprowadzany jest w autoryzowanej stacji Schenck, która symuluje warunki panujące w silniku spalinowym. Wszystkie wartości są nastawiane zgodnie z zaleceniami producenta i spełniają jego normy. Wynikiem testów dynamicznych jest raport z kalibracji, który potwierdza 100% sprawność urządzenia.






Montaż turbosprężarki


Ostatnim etapem jest montaż całej turbosprężarki i ustawienie podciśnienia lub elektronicznego sterowania.






Cały proces regeneracji turbosprężarki zostanie przeprowadzony przez wyszkolony zespół profesjonalistów w tej dziedzinie.


W ramach pakietu dostarczymy BEZPŁATNĄ ogólną procedurę montażu, która pomoże zapobiec ponownemu uszkodzeniu regenerowanej turbosprężarki. U nas klient otrzymuje 24-miesięczną gwarancję na cały produkt, a nie na regenerowany element.


„ Regenerowana turbosprężarka różni się od nowej jedną rzeczą - ceną. “




5

star star star star star
5 star
3 x
4 star
0 x
3 star
0 x
2 star
0 x
1 star
0 x

Recenzja (3)

star star star star star

Dawid Rospędowski 16.12.2023

W Polsce do następnego dnia. Szybko i bezpłatnie

star star star star star

Patryk Gebauer 13.09.2023

Absolutna satysfakcja ...

star star star star star

Marcin Makowski 10.09.2023

Super cena, wszystko działa

Porady (0)

Nie mamy jeszcze żadnych pytań dotyczących tego produktu

Możesz napisać pytanie dotyczące produktu tutaj

Numery silnika

OM 622.951 R9M R9M 402 R9M 404 R9M 408 R9M 409 R9M 413 R9M 414 R9M 450