Regenerowane części samochodowe bezpośrednio ze źródła
search basket 0

0 zł

Nie masz żadnych produktów w koszyku

Turbosprężarka GARRETT/KKK ­825246-5002S PEUGEOT BIPPER VAN 1.3 HDi 75 55kW

information Ostatnia sztuka w magazynie gotowa do wysyłki!

Turbosprężarka GARRETT/KKK ­825246-5002S PEUGEOT BIPPER VAN 1.3 HDi 75 55kW

Uszczelki GRATIS Uszczelki GRATIS
W pełni Turbosprężarka GARRETT/KKK ­825246-5002S PEUGEOT BIPPER VAN 1.3 HDi 75 55kW z raportem kalibracji o 100% funkcjonalności. Uszkodzone i ... Zobacz więcej >

W magazynie. Wyślemy 20. 9. 2024

Razem 1 706 zł brutto
Uzyskaj zniżkę do 7 % z programem GENIUS info
deposit
Do Twojego koszyka zostanie dodana kaucja za zwrot starej części w wysokości 338 zł info

Zastosowanie w innych pojazdach

vw
PEUGEOT

Parametry

Gwarancja
24 miesiące
Gwarancja
Producent
GARRETT/KKK
Producent
Kod produktu
003-001-001375R
Kod produktu
EAN
8595706526937
EAN
Akcesoria
Uszczelka
Akcesoria

Wysłane do ERP

pdf
Instrukcja instalacji Turbosprężarki
download
pdf
Warunki akceptacji starych części dla Turbosprężarki
download

Numery zamienne

003002001281R 0375S1 0860345 0860551 13900M68L11 1539469 1607371380 1610428080 1613360880 1623194280 16359700032 16359710032 16359800032 16359880032 16359900032 16359910032 1651971080 1722824 1742494 1819894 375S1 55212338 55216669 55221180 55231037 55237520 55253504 55270402 55491681 71724492 71724956 71795634 71795832 799171 7991710001 7991710002 7991710004 7991710006 7991710008 7991711 7991712 7991714 7991715001S 7991715002 7991715002S 7991715004 7991715004S 7991715008S 8252460001 8252460002 8252461 8252462 8252465001 8252465001S 8252465002S 860132 860259 860345 860496 860551 93195857 95516201 9S516K682BA BS516K682AA BS516K682AB DS516K682AA T915269BL

Opis produktu

Oryginalne zregenerowane turbo GARRETT/KKK ­825246-5002S z raportem kalibracji o 100% funkcjonalności. Uszkodzone i zużyte części turbiny zostały zastąpione nowymi oryginalnymi częściami, funkcjonalne, oryginalne elementy zostały wypiaskowane. Turbosprężarka ma po montażu prawidłowo wyregulowane sterowanie podciśnieniowe lub elektroniczne. Do turbosprężarki jest dołączona procedura montażu, dzięki, której można uniknąć ponownego uszkodzenia zregenerowanej turbosprężarki.


  1. oryginalna turbosprężarka po regeneracji
  2. nowe oryginalne elementy wewnętrzne
  3. 2 lata gwarancji
  4. długa żywotność
  5. raport z testu przeprowadzonego przez certyfikowaną stację CIMAT
  6. dynamicznie wyważony
  7. skalibrowane sterowanie
  8. nowe łożyska
  9. optymalne ciśnienie napełniania






Najczęstsze uszkodzenia turbosprężarek są powodowane przez środowisko zewnętrzne.


  1. Słabe lub niewystarczające smarowanie.
  2. Wniknięcie ciał obcych.
  3. Przegrzanie turbosprężarki spowodowane wysoką temperaturą w układzie wydechowym.
  4. Natychmiastowe wyłączenie pojazdu po pracy w trybie wysokiej mocy (zwłaszcza podczas jazdy po autostradzie).

Ważne jest, aby sprawdzić i wyeliminować możliwe przyczyny związane z uszkodzeniem turbosprężarki przed zainstalowaniem regenerowanej turbosprężarki, aby zapobiec ponownemu uszkodzeniu nowo zainstalowanej części. Turbosprężarki są niezawodne, mniej niż 1% turbosprężarek ulega awarii z powodu wady samej turbosprężarki.



Jak regenerujemy turbosprężarki?

Etapy regeneracji:





Ocena stanu technicznego


Wstępna ocena stanu technicznego turbosprężarki, w tym sprawdzenie poszczególnych elementów mechanicznych i obecności oleju po stronie wlotowej i wylotowej.
Kolejnym krokiem jest sprawdzenie wyważenia części obrotowej turbosprężarki oraz funkcjonalności regulacji ciśnienia doładowania (mechanicznej i elektronicznej).




Demontaż i przygotowanie części do regeneracji


Demontaż turbosprężarki służy do oceny stanu wszystkich poszczególnych podzespołów. Jeśli są uszkodzone, są zastępowane nowymi oryginalnymi częściami. Oryginalne komponenty, które są w pełni funkcjonalne są
starannie piaskowane.




Dynamiczne wyważanie układu wirującego


Dynamiczne wyważanie układu wirującego turbosprężarki (luzy osiowe i promieniowe) oraz sprawdzenie szczelności środka. Cały proces przeprowadzany jest w autoryzowanej stacji Schenck, która symuluje warunki panujące w silniku spalinowym. Wszystkie wartości są nastawiane zgodnie z zaleceniami producenta i spełniają jego normy. Wynikiem testów dynamicznych jest raport z kalibracji, który potwierdza 100% sprawność urządzenia.






Montaż turbosprężarki


Ostatnim etapem jest montaż całej turbosprężarki i ustawienie podciśnienia lub elektronicznego sterowania.






Cały proces regeneracji turbosprężarki zostanie przeprowadzony przez wyszkolony zespół profesjonalistów w tej dziedzinie.


W ramach pakietu dostarczymy BEZPŁATNĄ ogólną procedurę montażu, która pomoże zapobiec ponownemu uszkodzeniu regenerowanej turbosprężarki. U nas klient otrzymuje 24-miesięczną gwarancję na cały produkt, a nie na regenerowany element.


„ Regenerowana turbosprężarka różni się od nowej jedną rzeczą - ceną. “




5

star star star star star
5 star
3 x
4 star
0 x
3 star
0 x
2 star
0 x
1 star
0 x

Recenzja (3)

star star star star star

Dawid Rospędowski 16.12.2023

W Polsce do następnego dnia. Szybko i bezpłatnie

star star star star star

Patryk Gebauer 13.09.2023

Absolutna satysfakcja ...

star star star star star

Marcin Makowski 10.09.2023

Super cena, wszystko działa

Porady (0)

Nie mamy jeszcze żadnych pytań dotyczących tego produktu

Możesz napisać pytanie dotyczące produktu tutaj

Numery silnika

169 A1.000 169 A5.000 169A1000 199 A1.000 199 A2.000 199 A9.000 199 B2.000 225 A2.000 312 A8.000 312 B2.000 A 13 DTC BAAA D13A D13AA FD4 FHZ (F13DTE5) LDV LSF Z 13 DTJ