Regenerowane części samochodowe bezpośrednio ze źródła
search basket 0

0 zł

Nie masz żadnych produktów w koszyku

Turbosprężarka GARRETT 764609-5001S FIAT SCUDO II Valník 2.0 D Multijet 88kW

Dla pojazdów: CITROËN FIAT LANCIA PEUGEOT
GARRETT Promocja!

Turbosprężarka GARRETT 764609-5001S FIAT SCUDO II Valník 2.0 D Multijet 88kW

Uszczelki GRATIS Uszczelki GRATIS
Dla pojazdów: CITROËN FIAT LANCIA PEUGEOT
W pełni Turbosprężarka GARRETT 764609-5001S FIAT SCUDO II Valník 2.0 D Multijet 88kW z raportem kalibracji o 100% funkcjonalności. Uszkodzone i ... Zobacz więcej >

Na zewnętrznym magazynie. Wyślemy 24. 9. 2024

1 492 zł
Razem 1 397 zł brutto
Uzyskaj zniżkę do 7 % z programem GENIUS info
deposit
Do Twojego koszyka zostanie dodana kaucja za zwrot starej części w wysokości 253 zł info

Zastosowanie w innych pojazdach

vw
CITROËN
vw
FIAT

Parametry

Gwarancja
24 miesiące
Gwarancja
Producent
GARRETT
Producent
Kod produktu
003-001-000315R
Kod produktu
EAN
8595706525916
EAN
Akcesoria
Uszczelka
Akcesoria

Wysłane do ERP

pdf
Instrukcja instalacji Turbosprężarki
download
pdf
Warunki akceptacji starych części dla Turbosprężarki
download

Numery zamienne

0375L1 0375L2 0375L4 0375L5 17205775 375L4 71724101 71789730 71793018 71793020 71793955 758021 7580210002 7580212 7580215002S 764609 7646090001 7646090003 7646091 7646093 7646095001 7646095001S 7646095003 7646095003S 7646099001W 764609H 8216130003 8216133 9661306080 9661567680 T914725BL

Opis produktu

Oryginalne zregenerowane turbo GARRETT 764609-5001S z raportem kalibracji o 100% funkcjonalności. Uszkodzone i zużyte części turbiny zostały zastąpione nowymi oryginalnymi częściami, funkcjonalne, oryginalne elementy zostały wypiaskowane. Turbosprężarka ma po montażu prawidłowo wyregulowane sterowanie podciśnieniowe lub elektroniczne. Do turbosprężarki jest dołączona procedura montażu, dzięki, której można uniknąć ponownego uszkodzenia zregenerowanej turbosprężarki.


  1. oryginalna turbosprężarka po regeneracji
  2. nowe oryginalne elementy wewnętrzne
  3. 2 lata gwarancji
  4. długa żywotność
  5. raport z testu przeprowadzonego przez certyfikowaną stację CIMAT
  6. dynamicznie wyważony
  7. skalibrowane sterowanie
  8. nowe łożyska
  9. optymalne ciśnienie napełniania






Najczęstsze uszkodzenia turbosprężarek są powodowane przez środowisko zewnętrzne.


  1. Słabe lub niewystarczające smarowanie.
  2. Wniknięcie ciał obcych.
  3. Przegrzanie turbosprężarki spowodowane wysoką temperaturą w układzie wydechowym.
  4. Natychmiastowe wyłączenie pojazdu po pracy w trybie wysokiej mocy (zwłaszcza podczas jazdy po autostradzie).

Ważne jest, aby sprawdzić i wyeliminować możliwe przyczyny związane z uszkodzeniem turbosprężarki przed zainstalowaniem regenerowanej turbosprężarki, aby zapobiec ponownemu uszkodzeniu nowo zainstalowanej części. Turbosprężarki są niezawodne, mniej niż 1% turbosprężarek ulega awarii z powodu wady samej turbosprężarki.



Jak regenerujemy turbosprężarki?

Etapy regeneracji:





Ocena stanu technicznego


Wstępna ocena stanu technicznego turbosprężarki, w tym sprawdzenie poszczególnych elementów mechanicznych i obecności oleju po stronie wlotowej i wylotowej.
Kolejnym krokiem jest sprawdzenie wyważenia części obrotowej turbosprężarki oraz funkcjonalności regulacji ciśnienia doładowania (mechanicznej i elektronicznej).




Demontaż i przygotowanie części do regeneracji


Demontaż turbosprężarki służy do oceny stanu wszystkich poszczególnych podzespołów. Jeśli są uszkodzone, są zastępowane nowymi oryginalnymi częściami. Oryginalne komponenty, które są w pełni funkcjonalne są
starannie piaskowane.




Dynamiczne wyważanie układu wirującego


Dynamiczne wyważanie układu wirującego turbosprężarki (luzy osiowe i promieniowe) oraz sprawdzenie szczelności środka. Cały proces przeprowadzany jest w autoryzowanej stacji Schenck, która symuluje warunki panujące w silniku spalinowym. Wszystkie wartości są nastawiane zgodnie z zaleceniami producenta i spełniają jego normy. Wynikiem testów dynamicznych jest raport z kalibracji, który potwierdza 100% sprawność urządzenia.






Montaż turbosprężarki


Ostatnim etapem jest montaż całej turbosprężarki i ustawienie podciśnienia lub elektronicznego sterowania.






Cały proces regeneracji turbosprężarki zostanie przeprowadzony przez wyszkolony zespół profesjonalistów w tej dziedzinie.


W ramach pakietu dostarczymy BEZPŁATNĄ ogólną procedurę montażu, która pomoże zapobiec ponownemu uszkodzeniu regenerowanej turbosprężarki. U nas klient otrzymuje 24-miesięczną gwarancję na cały produkt, a nie na regenerowany element.


„ Regenerowana turbosprężarka różni się od nowej jedną rzeczą - ceną. “




5

star star star star star
5 star
3 x
4 star
0 x
3 star
0 x
2 star
0 x
1 star
0 x

Recenzja (3)

star star star star star

Dawid Rospędowski 16.12.2023

W Polsce do następnego dnia. Szybko i bezpłatnie

star star star star star

Patryk Gebauer 13.09.2023

Absolutna satysfakcja ...

star star star star star

Marcin Makowski 10.09.2023

Super cena, wszystko działa

Porady (0)

Nie mamy jeszcze żadnych pytań dotyczących tego produktu

Możesz napisać pytanie dotyczące produktu tutaj

Numery silnika

RHK RHK (DW10UTED4)